luni, 7 iunie 2010

Muguri de stea






Grafica realizată de Patricia Țandrău, clasa a 10-a, Grup Școlar Industrial Luduș

PREMII SPECIALE

Premiul de excelență al Bibliotecii Județene Mureș:
Sorina Puiac - Luduș

Premiul de debut:
Ștefania Pârlea - Sighișoara





PREMIILE CONCURSULUI


Poezie V-VI:

I Moga Anca Ioana - Sărmașu
II Coman Mălina Gabriela - Gheja
III Cezar Oana - Sighișoara
IV Banea Diana - Ațintiș



Poezie VII-VIII

I Oaneș Roxana Sandra - Luduș
II Olariu Betina - Sighișoara
II Anca Sebastian Dumitru - Tăureni
III Milășan Ioana - Luduș
IV Burje Raluca - Sighișoara
IV Fekete Timea - Luduș
IV Ghidiu Dragoș - Sighișoara

Poezie liceu

I Puiac Sorina - Luduș
II Sicobean Oana Anca - Luduș
III Milășan Adriana - Alba Iulia
IV Moldovan Petru - Luduș
IV Olaru Paula Georgiana - Luduș

Eseu gimnaziu

I Ulmann Laura Cristina - Gheja
II Coman Mălina Gabriela - Gheja
II Precup Rafaela - Luduș
III Coman Ioana - Luduș
IV Rus Sergiu Daniel - Reghin

Eseu liceu

I Filip Loredana - Sighișoara
II Puiac Sorina - Luduș
III Dascălu Beniamin Florin - Sărmașu
IV Barmou Asmaa Carla - Târnăveni
IV Sicobean Oana Anca - Luduș

6 comentarii:

  1. Dreptatea in tara asta este la mare cautare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un spectacol reusit, un concurs reusit, felicitari organizatorilor, participantilor si sper sa ne revedem cu bine la editia a 8-a!
    P.S. il rog pe domnul anonim sa ne spuna si noua numele si ce nemultumiri are! Stiti ce imi place mie la astia anonimi? Ca au curajul sa zica pe fata tot ce ii doare! Tare dom'le!

    RăspundețiȘtergere
  3. TOTUL SE BAZEAZA PE MINCIUNA SI TOTUL SE REZUMA LA BANI SI LA RELATII . DACA NU LE AI PE ASTEA DOUA NU AI NIMIC ! SANT ESEURI CARE NU AU NOIMA SI TOTUSI...ASA CA AM SA-I DAU DREPTATE ANONIMULUI !

    RăspundețiȘtergere
  4. Premiul de excelenta a fost acordat pe buna dreptate . Este un copil minunat si iubeste arta ,astfel de copii trebuie ajutati cu adevarat .Restul premiilor s-au dat nu stiu dupa ce criteriu sincer ! Numai dupa punctaj nu s-a mers cu siguranta !Si anonimul stia ce spune ,am citit si eu lucrarile copilasilor si am fost si la festivitatea de premiere si recunosc au fost copii care meritau mult si au primit putin .

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiti atenti ce tareee! Anonimul nr. 2 si 3 vin sa ia apararea lu nr.1 (daca nu or fi unul si acelasi). Auzi la nr.2: bani si relatii! Cred ca cineva si-a luat Porsche dupa concurs. Ma gandesc sa organizez si eu un concurs. Da´mai tare: pe langa premii si mentiuni bag la fiecare categorie si un premiu de popularitate si ... imi iau Ferrari.
    E usor sa stai dupa gard si sa arunci cu pietre. De aia a ajuns tara asta unde a ajuns: toti latra ascunsi dupa colt da´in realitate nu sunt in stare de nimic. Mare pacat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnule EmilPan,

    In primul rand daca ati stat putin sa va ganditi,nu ma cobor eu la actiunea de a posta acelasi mesaj de pe mai multe conturi,daramite sa-mi intaresc afirmatia.

    Ceea ce am spus este pur si simplu parerea mea si nu stiu care este problema.Nu stiu daca nu suntem in stare de nimic,dovada lucrarile care au fost publicate in respectiva antologie.

    Lasati domnule,noi suntem generatia actuala.Si se va vedea care a stat si a latrat dupa colt da in realitate nu este in stare de nimic.Mai vorbim noi peste 20 de ani.

    O zi buna!

    P.S:Primul anonim,cel in cautare de dreptate.Dar pan' la urma...ce-mi trebuie mie dreptate?Oricum toti traim intr-o mare minciuna.

    RăspundețiȘtergere